Overslaan en naar de inhoud gaan
 

13 zoekresultaten

Tijdelijke storing in EOLF, 16 mei opgelost
(Bijgewerkt op: )

Update 16 mei 2025

Beste klant,

De storing in EOLF is inmiddels opgelost. De toepassing is weer volledig beschikbaar en functioneert…

Akten: geen inhoudelijke beoordeling bij verzoek via mail
(Bijgewerkt op: )

Wij ontvangen steeds vaker een verzoek per e-mail om vooraf te beoordelen of wij een verzoek tot inschrijving in het octrooiregister zullen…

Livegang nieuwe Online Filing uitgesteld
(Bijgewerkt op: )

In ons nieuwsbericht van 10 maart 2025 hebben wij gemeld dat de livegang van de nieuwe Online Filing gepland stond voor eind april.

Helaas…

Wijzigingen in het managementteam van Octrooicentrum Nederland

 

Per 1 april heeft het managementteam van Octrooicentrum Nederland 2 wijzigingen ondergaan. Deze wijzigingen zijn een gevolg…

Vertraging versturen octrooibewijzen
(Bijgewerkt op: )

Octrooicentrum Nederland heeft technische problemen bij het aanmaken van octrooibewijzen. Wij hebben inmiddels maatregelen genomen voor de…

Nieuwe Online Filing in de laatste testfase - wat betekent dit voor u?

Online Filing nadert de afronding van de ontwikkel- en testfase. De livegang staat gepland voor eind april 2025, op voorwaarde dat alle…

Een kijkje onder de motorkap van de nieuwe Online Filing-applicatie
(Bijgewerkt op: )

Op 23 januari is Octrooicentrum Nederland gestart met de pilot van de nieuwe Online Filing-applicatie. Tijdens de testperiode zijn Nederlandse…

Onderhoud eLoket

In verband met onderhoud kunt u geen gebruik maken van het eLoket tussen woensdag 19 februari 2025 16.00 uur en donderdag 20 februari 2025 8.00…